Wednesday, August 6, 2014

アメリカ 2日目 早早と。


1950's Red One-Strap
Wedge Sole Sandals
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。




1950's Black & Gray Polka Dots
Acetate Rayon One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's Black One-Strap
Wedge Sole Sandals
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Jantzen Red & White Border
Lady's T-Shirts
Sold ありがとうございました。


Late 1950's Cream One-Strap
Wedge Sole Sandals
( Dead Stock )



1950's Multicolor Telephone Cord
Purse & Clutch Set
Set Sold ありがとうございました。


1950's Black Velveteen
Wedge Sole Sandals
( Dead Stock )

No comments:

Post a Comment