Monday, February 9, 2015

アメリカ 7日目 侍は合戦場より戻る。








2pc Late 1950's KODIAK White & Brown
Cow Fake fur Lace-Up Pullover Shirts
( Dead Stock )
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。





1950's Black & Front Red-White-Gray
Piping V-Zone Rock'n Roll Cotton Knit
Polo Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。




1950's White & Collar Red-Black-White Line
Lace-Up Cotton Knit Polo Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Gray & Collar-Cuffs Off White &
Breast Off White Border Italian Collar
Pullover Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment