Thursday, June 11, 2015

アメリカ 3日目 女子力。






1950's Black Mexican Patio Dress
with Ric-Rac-Metallic Trim
Sold ありがとうございました。



1950's Black Tooled Leather Purse
Sold ありがとうございました。




1950's Red & Collar-Breast Changes
White-Red-Navy Blue Stripe
Long Sleeved Lady's Cotton Knit
Polo Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。




1950's White Telephone Cord Purse
Sold ありがとうございました。



1950's Red One-Strap
Wedge Sole Sandals
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment