Saturday, February 11, 2017

アメリカ 5日目 再びの雨。






VIETNAM WAR Early 1970's
OKINAWA Made U.S.M.C
Skull with Ka-Bar in the Head
on Vulture Embroidered
Nylon Souvenir Jacket
Sold ありがとうございました。





Early 1980's HARLEY DAVIDSON
T-Shirts
Sold ありがとうございました。

VIETNAM WAR Late 1960's
Keane Style Soldier Painting
Souvenir Velvet Wall Hanging
Sold ありがとうございました。 




Late 1980's TRIUMPH Dealer T-Shirts
Sold ありがとうございました。






Late Mid 1970's OKINAWA Made
Camouflage Souvenir Jacket
U.S.MARINE CORPS 3rd
MARINE DIVISION
" COMBAT ENGINEERS "
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment