Thursday, December 7, 2017

アメリカ 3日目 蜘蛛の如く。



Early 1950's Spider Web Weave &
Atomic Print Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。





1950's Bright Ivory & Black Dots
Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





Early 1960's ARROW Navy Blue &
Sky Blue-Bright Sky Blue Border
T-Shirts
Sold ありがとうございました。





1950's White & Brown Vertical Nep
& White Hand Stitch Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。




1950's Sky Blue & Breast Changes-
Front White & Black Zig Zag Border
Acrylic Mesh Rock'n Roll
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment