Monday, February 13, 2012

アメリカ 8日目 新たな境地を 女性の方に 其の壱

1950's White Sailor Style
Orlon Sweater
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。

Early 1950's Lee Long-L Button
Ranch Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Black Dolman Sleeve
Orlon Cardigan
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。

1960's Dark Brown &Red Border &
White-Red-Beige-Orange Border
Boys Size T-Shirts
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。


1950's White Front Mesh Design
Two Line Panel Wool Cardigan
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                         

No comments:

Post a Comment