Monday, February 13, 2012

アメリカ 8日目 新たな境地を 女性の方に 其の弐

1950's Gray & Pink Lightning Type Design Border
Dolman Sleeve Cotton Knit Top
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。

Early 1950's Palm-Ettes
Ranch Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Black V-Neck Orlon Cardigan
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。

1950's White Stand Collar Style
Dolman Sleeve Orlon Cardigan
( Dead Stock )
 Sold ありがとうございました。

Early 1960's Flower & Butterfly
Jewel Tone Hand Bag
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                             

No comments:

Post a Comment