Wednesday, July 4, 2012

アメリカ 3日目 二十年余りの時をこえ独立を祝う

Late 1950's White & Textile of  Red-Black Stitch Border Cotton Shirts
(Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

1950's Jarman Burgundy Dress Shoes (Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

1950's Jantzen Yellow & Black-White Gradation Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's More Burgundy-White & Burgundy Ringer Cable Summer Knit
(Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

Late 1950's White & Textile of  Sky Blue-Black Stitch Border
Cotton Shirts (Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment