Sunday, July 8, 2012

アメリカ 7日目 貫く意志と挑戦する勇気

1950's PENNEY'S More Burgundy-Black
&Blue-White-Black-Sky Blue
Border T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Devil Tiepin & Cuff Links Set
Sold ありがとうございました。

1960's MADEWELL White Plain Weave
Cotton Work Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

上 1950's JAPAN Made Ceramic
Skull  Ashtray
( Dead Stock )
下 1950's GERMANY Made
Ceramic Skull Ashtray
下 Sold ありがとうございました。
上 Sold ありがとうございました。

1950's Black & Oriental Design
Lady's Cotton Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment