Sunday, December 9, 2012

アメリカ 6日目 新たな斥候路に挑み続けて。



1950's Black & White-Black
Big Polka Dots Rayon
Two-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Blue & White Piping
& White Line & Silver-White
Embroidered Stand Collar
Cotton Knit Cardigan
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Dark Green &
Blue-Purple-Dark Green
Plaid Italian Collar
Dolman Sleeve
Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Black Orlon Cardigan
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Pink Rayon Jacket 
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。                 


No comments:

Post a Comment