Sunday, June 9, 2013

アメリカ 6日目 険しい道のりこそ。


Mid 1950's White &
Black Hound's Tooth
Rayon Two-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1950's BLUE BELL
Black Cotton Blouse
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Mid 1950's Leopard
Fake Fur Jacket
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1970's Six Color
Border Lady's T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Mid 1950's White &
Brown Gingham Check
Cotton Two-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                                           

No comments:

Post a Comment