Wednesday, December 11, 2013

帰国翌日 アメリカ 8日目分を。


1960's JAPAN Made Ceramic
Tarantula on Skull Pottery
* アメリカ滞在中に撮影。
Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Ceramic Devil Lady
Salt & Pepper
Sold ありがとうございました。

2pc 1950's JAPAN Made Ceramic
Old Man with Fly Ashtrays
( Dead Stock )
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Ceramic Skull Mug
Sold ありがとうございました。


1950's JAPAN Made Ceramic Little Devil Doll
by Kreiss
Sold ありがとうございました。

左 1950's JAPAN Made Ceramic Tiki Mug
by WESTWOOD
中央 1950's JAPAN Made Ceramic Tiki Mug
by WESTWOOD
右 1950's JAPAN Made Ceramic Tiki Mug
by WESTWOOD
左 Sold ありがとうございました。
右 Sold ありがとうございました。
中央 Sold ありがとうございました。


1950's JAPAN Made Ceramic Skull on Book
Candle Holder
Sold ありがとうございました。
                 

No comments:

Post a Comment