Wednesday, October 8, 2014

アメリカ 2日目 夏日の中で。


1950's Jantzen Chocolate Brown &
Yellow border T-Shirts
Sold ありがとうございました。



Early 1950's HERCULES Bright Gary
Elastic Waist Dungaree Slacks
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's COLCHESTER Black Hi-Cut
Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's ARROW Navy Blue &
Red Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。



Early 1950's No Brand Sky Blue
Elastic Waist Dungaree Slacks
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment