Monday, October 13, 2014

アメリカ 7日目 夜霧そして陽光にて。




1950's Mocha Brown &
Ace-Joker-Dice Print
Pullover Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。



1950's HARLEY-DAVIDSON
Horse Hide Leather Jacket
" Cycle Champ "
Sold ありがとうございました。



Mid 1940's U.S.ARMY AIR FORCE A-3
Herringbone Mechanics Cap
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Mid 1940's U.S.ARMY AIR FORCE C-1
Survival Vest
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's Bright Gray & Black-White-Gray
Fleck Nep Wool Coat
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Late 1960's WEST GERMANY Made
Souvenir Bowling Shirts
" DEVILS "
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment