Monday, February 15, 2016

アメリカ 7日 Oh! クラウディア。



Mid 1950's Off White &
Black-Red Hearts
Embroidered Rayon
One-Piece Dress
Sold ありがとうございました。

Early 1950's African Face
Earrings & Brooch Set
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's Mocha Brawn
Cotton Two-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Black
Steer Hide Beret
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's Peggy Hurt
Cotton Two-Piece Dress
Sold ありがとうございました。

Early 1950's Rebel Sailor Brooch
Sold ありがとうございました。
                               

No comments:

Post a Comment