Wednesday, April 5, 2017

アメリカ 2日目 女神と共に。





1950's Lady Luck Hand Painted
Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。







1950's Mustard & Black-Mustard
Deformed Pocket & Black Piping
& Brown-Mustard Hand Stitch
Super Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。





Late 1950's B.V.D Red &
Blue-Brown-White-Green
Border T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Black & Front White-Black
Zig Zag Stripe Acrylic Mesh Panel
Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。





Early 1950's JAPAN Made Burlesque Lady
Hand Painted Silk Necktie
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment