Thursday, April 6, 2017

アメリカ 3日目 生まれ故郷を離れ。







VIETNAM WAR Late 1960's
U.S.Military OKINAWA Made
Silver Tiger Stripe Jungle
Boonie Hat
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。







VIETNAM WAR Late 1960's
U.S.Military OKINAWA Made
Silver Tiger Stripe Trousers
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



VIETNAM WAR Late 1960's
SOUTH VIETNAM Made
Big Tiger Embroidered
Sateen Souvenir Tapestry
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





VIETNAM WAR Late 1960's
U.S.MARINE CORPS Rain
Boonie Hat
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Early 1980's VIETNAM WAR
VETERANS MEMORIAL T-Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment