Saturday, October 7, 2017

アメリカ 5日目 女性が主役の二日間。




1950's Black Panther Bark Cloth
Curtain Purse
Sold ありがとうございました。





1950's Lemon Yellow & White &
Red-Green-Yellow Stripe
Cable Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's White Front Lace-Up
Cotton Capri Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's White Vinyl Chloride
Flower Necklace
Sold ありがとうございました。





1950's SEARS Boyville Dark Brown &
Green-Orange-White-Blue-Yellow
Border Boy's Size T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Boomerang Style
Glitter Earrings
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment