Monday, October 9, 2017

アメリカ 7日目 黒尽くめの一日。





1950's Black & White Two-Tone
Rock'n Roll Leather Shoes
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。











1950's Black & White Nep &
Red Big Fleck Nep Wool Coat
Sold ありがとうございました。





1950's Black & White Fleck Nep
Wool Tailored Jacket
Sold ありがとうございました。





1950's Black & White Fleck Nep
Wool Slacks
Sold ありがとうございました。

1950's Black & White Fleck Nep
Wool Tailored Suit Set
Suit Set Sold ありがとうございました。







Early 1950's TOP NOTCH GRIPS 
Hi-Cut Black & Mint Blue Special
Two-Tone Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment