Saturday, December 8, 2018

アメリカ 5日目 さらば連日の雨。












Mid 1940's U.S.NAVY
Dragon & Soldier Name &
M.S Number Embroidered
10-Button Souvenir P-Coat
Sold ありがとうございました。





1950's Argyle Pattern Border
Jacquard Sweater
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





Early 1960's Justin Leather Sole
Pecos Boots
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。




Early 1960's U.S.AIR FORCES
L-2B Flight Jacket
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。













1950's Black & Pink Two-Tone
Rock'n Roll Pullover Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment