Friday, October 11, 2019

アメリカ 4日目 ひしめくスパイダーウェブと共に。





Early 1950's Spider on
Spider Web Cuff Links
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's Spider Web
& Butterfly Print
Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。







Mid 1950's Dark Chocolate
Brown & White Dots Nep
& White-Lavender Fleck
Nep Wool Tailored Jacket
Sold ありがとうございました。








Mid 1950's Dark Chocolate
Brown & White Dots Nep
& White-Lavender Fleck
Nep Wool Slacks
Sold ありがとうございました。

Mid 1950's Dark Chocolate
Brown & White Dots Nep
& White-Lavender Flack
Nep Wool Tailored Suit
Sold Out
       ありがとうございました。



Early 1950's Spider Web
Print Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。





Early 1950's Black
Rayon Blouson
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Early 1950's Abstract &
Atomic Spider Web Print
Silk Necktie
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment