Monday, April 9, 2012

アメリカ 7日目 夢の続きを

1950's White & Front Textile of
Mexican Style Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Front Cow Fake Fur
Kint Vest ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1970's Lee Off White Twill Overalls
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's JAPAN Made Ceramic
Skull on Book & Black Cat Grip
Salt & Pepper
Sold ありがとうございました。

4pc 1960's Skull Key Holder
( Dead Stock )
黄緑 Sold ありがとうございました。
蜜柑 Sold ありがとうございました
白 Sold ありがとうございました。
青 Sold ありがとうございました。

Late 1950's BIG MAC White
Herringbone Coveralls
( Dead Stock )

Late 1950's BIG MAC White
Cotton Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment