Monday, February 11, 2013

アメリカ 9日目 故郷忘じがたく候。

Late 1950's Santa Rosa Engineer Boots
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Manhattan Bright Gray &
Yellow-Red-Blue Border
Long Sleeved T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Bright Gray & Charcoal Gray Rope Style Stripe
Rock'n Roll Orlon Knit Polo Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Silky Look Blue & Bright Gray-Silver-Black Border
Rock'n Roll Cotton & Silk Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Black & Reversible Rayon Blouson
Sold ありがとうございました。
                   

No comments:

Post a Comment