Monday, February 10, 2014

アメリカ 10日目 次なる任務の場へ。


Early 1950's Tiger Design
Acetate Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。


1950's Black & Cloth of Black
Border Nep & Breast Changes
Turquoise Blue U-Zone &
Black-Yellow-Gold Embroidered
Rayon Western Shirts
( Dead Stock )


1950's White & Black-White
Piping &Black Embroidered
Western Rayon Blouson
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's Bright Beige &
Four Colors Embroidered
Western Silk Rayon Shirts
with Bow Tie
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Early 1950's Tiger Design
Acetate Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。
                             
* タイガー柄デザインでアセテート
      レーヨン素材半袖シャツですが、
      サイズそして色、若干のパターン
  違いで二着を購入しております。
     ( 1 , 5番目画像 )
    2pc Sold Out ありがとうございました。 
                         

No comments:

Post a Comment