Sunday, February 9, 2014

アメリカ 9日目 インスピレーションを終え。


Late 1950's Mac Phergus Chocolate Brown &
Cream Border T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Early 1950's No Brand Black High-Cut
Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's More White Black & Red-White Border &
Black Stripe Cotton Knit Polo Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Late 1950's Turquoise & Breast Changes White
Pique Type V-Zone Rock'n Roll Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Late 1950's Red & Black-White-Blue Border
Quarter Sleeve Boat Neck T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment