Friday, August 12, 2016

アメリカ 4日目 男性陣も。







1950's Nautical Print
Pullover Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。




1950's Black & Gold Fleck Nep
Rock'n Roll Cotton Shirts
Sold ありがとうございました。



1950's Red & Breast Changes
White Acrylic Mesh T-Zone
Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。



1950's Black & Gold Lame Stripe
Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。


1950's PURITAN Burgundy &
Beast Changes Bright Beige-
Yellow-Sky Blue Border
T-Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment