Sunday, August 14, 2016

アメリカ 6日目 久々の甲斐あり。



1950's Deep Blue & Sky Blue-
Red Abstract Vertical Stripe
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。


1950's Two-Face Copper
Necklace
Sold ありがとうございました。



1950's Shaw Leather Sole
Pecos Boots
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Black & Collar-Breast
White & Silver Lame-Black-White
Border Acetate Rock'n Roll
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。




1950's More Orange-White Nep
Outside Seam Orange Hand Stitch
Acetate & Rayon Slacks
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Johnsonian Leather Sole
Straight Tip Leather Shoes
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment