Saturday, August 13, 2016

アメリカ 5日目 まだ夏は続き。





1950's Novelty Mambo Print
Black Cotton Circle Skirt
Sold ありがとうございました。



1950's Tall Size White
Telephone Cord Purse
Sold ありがとうございました。



1950's Black & White Gradation
Dots Cotton Shorts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Golden-T Small Size Hi-Cut
Black Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's Jantzen Small Size
Pink & Bright Gray-White
Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment