Thursday, August 8, 2013

アメリカ 4日目 変わらぬ時の流れ。

Early 1950's Nude Lady Print Necktie
Sold ありがとうございました。


1950's Black & Front Silky Look
More Gray Blue-Blue-Black Border
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's Red & Front Red-White Check & Black Line V-Zone
Cotton Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's White & Collar-Pocket Dark Navy Blue-Red Line
Orlon Knit Polo Shirts ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Black & Ocher Line Shawl Collar Sweater
Sold ありがとうございました。
                                                                          

No comments:

Post a Comment