Saturday, August 10, 2013

アメリカ 6日目 更にやり甲斐を感じ。


1950's Lemon Yellow & Rhinestone
Rayon Two-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

左 1950's Black Cotton
Lady's Shorts with Belt
( Dead Stock )
中央 1950's Black Cotton
Lady's Bermuda Shorts
with Anchor Buckle Belt
( Dead Stock )
右 1950's Navy Blue Corduroy
Lady's Shorts
( Dead Stock )
中央 Sold ありがとうございました。
右 Sold ありがとうございました。
左 Sold ありがとうございました。


1950's Mexican Cotton Patio Dress
Sold ありがとうございました。

1950's Leopard Fake Fur Pin-Heels 
( Dead Stock )


1950's Gray & Black-Silver Lame Border
Acetate Rayon One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                                         

No comments:

Post a Comment