Tuesday, August 13, 2013

アメリカ 9日目 此度も新たな仲間達と共に。


1950's CRESCO Off White Waffle Style Rayon Tailored Jacket
Sold ありがとうございました。

2pc Early 1960's Black Straw Hats ( Dead Stock )
1pc Sold ありがとうございました。
1pc Sold ありがとうございました。


1950's Dark Brown & Front-Back Tuck Tweed Hollywood Jacket
Sold ありがとうございました。

Late 1950's CAMPUS White Rayon Tailored Jacket
Sold ありがとうございました。



1950's Bamboo Made Sunglasses with Original Case
Sold ありがとうございました。                                                                               

No comments:

Post a Comment