Saturday, June 11, 2016

アメリカ 5日目 レディース奮闘。


1950's Black & Red-White Border
Italian Shawl Collar Rock'n Roll
Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Black & Bright Gray-Black
Stripe Cotton Shorts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Shell Wicker Purse
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's Olive Green & Yellow-Red-
Bright Navy Blue-Black Border
Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Early 1950's CROWN Denim
Ranch Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


Late 1950's Black & Pink-Olive-
Blue-White Border Henley Neck
Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's Black Cotton Capri Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment