Friday, August 8, 2014

アメリカ 4日目 武運あり。



Early 1950's B.F.Goodrich Black
Hi-Cut Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's No Brand Black
Hi-Cut Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。




1950's jets by BALL BAND
Black Hi-Cut Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's No Brand Black
Hi-Cut Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Early 1950's B.F.Goodrich Black
Hi-Cut Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                      

No comments:

Post a Comment