Thursday, February 11, 2016

アメリカ 3日目 旅姿六人衆。



Early 1960's ART GUILD
Chocolate Brown &
White Border
T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's White & Olive-
Lemon Yellow-Orange
Gradation Border
Cotton Knit Boat Neck
T-Shirts
Sold ありがとうございました。



Early 1960's Raybrooke
Navy Blue & Brown Border
T-Shirts
Sold ありがとうございました。



Mid 1960's SPRUCE
Dark Navy Blue & White
Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。



Late 1960's Penney's
Dark Brown & Brown-
Khaki-Yellow Border
T-Shirts
Sold ありがとうございました。



Late 1960's Grants
Dark Brown & Orange
Border T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                      

No comments:

Post a Comment