Monday, February 13, 2017

アメリカ 7日目 とみに快晴なり。













1950's CALIFORNIAN Sky Blue &
Shoulder-Pocket White Cowhide
Two-Tone Pharaoh Coat
Sold ありがとうございました。







1950's Black & Gold Stripe &
Gold Oriental Design Print
Stand Collar Polish
Cotton Shirts
Sold ありがとうございました。





1950's Burgundy & Yellow-Gray
Border Cable Summer Knit
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





1950's Sky Blue & Cloth of White
Border Nep Silky Looks Sky Blue
Hand Stitch Cotton Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Black & White Piping
Rayon Western Blouson
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment