Tuesday, July 11, 2017

新入荷 其の伍。

5pr 1950's Lady's Cotton Shorts
( Dead Stock )
5pr Sold Out
             ありがとうございました。

Lemon Yellow
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Vermilion
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

White
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Deep Blue
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Pink
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment