Monday, December 11, 2017

アメリカ 7日目 褒美にあずかる。















1950's PENNEY'S Blue & White
Fleck Nep Pharaoh Coat
Sold ありがとうございました。



Early 1950's Horse Print
Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。





1950's Black & Race-Up
Pullover Western Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Early 1950's Horse Print
Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。





1950's Chocolate Brown & Yellow
Two-Tone Cable Summer Knit
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Early 1950's Horse Print
Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。





1950's ALDENCREST Steerhide
Leather Jacket
by Aldens
( Dead Stock )

No comments:

Post a Comment