Saturday, February 10, 2018

アメリカ 5日目 力戦奮闘。







Late 1940's Indian Horsehide
Leather Jacket
Sold ありがとうございました。



Early 1960's TOWNCRAFT
Red & White Border V-Neck
T-Shirts
Sold ありがとうございました。



1950's Desmond's Dark Navy Blue
& Bright Yellow-Red Border
V-Neck T-Shirts
Sold ありがとうございました。



1950's Bright Gray & Front
Lemon Yellow V-Line
Two-Tone Rock'n Roll
Cotton Knit Polo Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Late 1960's Jantzen Sax Blue &
Ocher Border T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment