Thursday, August 8, 2019

アメリカ 3日目 独自の推進力。



Mid 1950's Jantzen SUN CLOTHES
Mint Green & Black-White
Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。












Mid 1950's Oriental Motif
Cotton Tea Timer
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。





Early 1960's Black Canvas
Bowling Shoes
by Brunswick
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's Jantzen SUN CLOTHES
Red & White Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's Pink & Sky Blue-
Green-Yellow Rick Rack
Cable Summer Knit
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Mid 1950's Jantzen SUN CLOTHES
Pink & Bright Gray & White
Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment