Thursday, October 10, 2019

アメリカ 3日目 珍しくユーズドオンリー。





Early 1950's Wolf's Motif
Cowichan Sweater
Sold ありがとうございました。







Late 1950's Black & Black
Fake Fur Shawl Collar
Wool Jacket
Sold ありがとうございました。







Early 1950's SWAGGER
Rodeo Cowboys Motif
Bandanna
" Rare Color "
Sold ありがとうございました。





Mid 1950's Van Heusen
Burgundy & Rose Gray-
Lemon Yellow Border
T-Shirts
Sold ありがとうございました。







Mid 1950's White Splash Nep
& Pink-White Big Fleck Nep
Single Button & No Vents
Black Wool Tailored Jacket
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment