Thursday, February 9, 2012

アメリカ 3日目 小旅路より戻る

1950's PENNEY'S Black Concealment Snap Button
Pharaou Coat
Sold ありがとうございました。

1950's Blue-White Tweed Cloth & White Nep &
Front Navy Blue Two Line Panel  &
Navy Blue-White Hand Stitch
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's Shriner Fez Hat Pendant Top
Sold ありがとうございました。

1950's The Same Cloth of Fabric in Carmel
Black Hollywood Jacket
Sold ありがとうございました。


1950's Red & Front-Back Pleats
Wool Hollywood Jacket
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment