Monday, April 9, 2012

アメリカ 6日目 少しずつ進む夢

1950's Yellow & Dark Brown-Brown-White
Border Dolman Sleeve Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Sky Blue & 
Mint Blue-Olive-White
Atomic Paint Design & 
Black Fleck Nep Cotton 
Western Shirts
Sold ありがとうございました。

Late 1950's Lee Ranch Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Off White & Silver Lame Embroidery
Dolman Sleeve Wool Cardigan
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Light Brown & Mocha Brown Rib &
Burgundy-White Surge Border
Pile Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                        

No comments:

Post a Comment