Sunday, October 14, 2012

アメリカ 6日目 目指す提案は道半ばにして。

1950's White & Black Atomic Motif
Cotton One-Piece Dress
Sold ありがとうございました。

1950's Red Dolman Sleeve Shawl Collar
Orlon Cardigan
(Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

1950's Off White & Dark Brown Fleck Nep 
Wool Jacket
(Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

Early 1960's CAMPUS Blue &
Sax Blue-Sky Blue-Black-White
Border Boys Size T-Shirts
(Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

1950's Bright Gray & Lemon Yellow-White Border
Dolman Sleeve Cotton Knit Top
(Dead Stock)
Sold ありがとうございました。

1950's Black & Cloth of Black Border Nep
Silk One-Piece Dress
(Dead Stock)
Sold ありがとうございました。
                 

No comments:

Post a Comment