Saturday, October 12, 2013

アメリカ 5日目 主軸を安定させ。


Late 1950's White & Front
Gold Metallic Tape &
Black-White Cotton Line
Mexican Decoration
Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

Early 1950's Nude Lady
Print Necktie
Sold ありがとうございました。


1950's White & Bright Gray-
Red Border Rock'n Roll
Rayon Knit Polo Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。

1950's Mint Green &
White Pin Check
Rayon Blouson
Sold ありがとうございました。


1950's Black & White
Fleck Nep Wool
Tailored Jacket
Sold ありがとうございました。


1950's White & Black Big
Fleck Nep Rock'n Roll
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。
                                         

No comments:

Post a Comment