Thursday, February 6, 2014

アメリカ 6日目 私なりの選択で。


1950's Penney's Navy Blue &
Red-White Border
Womens T-Shirts
Sold ありがとうございました。


1950's BLUE BELL One-Pocket
Denim Ranch Pants
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's White &Multi-Gold Lame Stripe &
Yellow Check Cotton One-Piece Dress
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's White Plain Weave
Cotton Lady's Shorts
 ( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。


1950's Heather Gray &
Turquoise Blue-Black-White
Border Dolman Sleeve
Cotton Knit Top
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                         

1 comment: