Wednesday, August 5, 2015

アメリカ 2日目 妥協の無い選抜。




1950's U.S.NAVY Submarine Insignia Print
Sweat Shirts " U.S.S. COD - SS 224 "
Sold ありがとうございました。



1950's Inside Nude Lady Painted
Souvenir Lighter with Cigarette Case
" Memory of Okinawa "
Sold ありがとうございました。




1950's Lavender & Collar-Pocket
Two-Face Embroidered Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

1950's Nude Lady Print Necktie
Sold ありがとうございました。






VIETNAM WAR Late 1960's
U.S.MARINE CORPS Ed Roth Style
Monster Soldier Embroidered
Nylon Souvenir Jacket
Sold ありがとうございました。
                               

No comments:

Post a Comment