Thursday, August 6, 2015

アメリカ 3日目 五十年代のうねり。



Early 1950's Bright Gray & White-Navy Blue
Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。



Early 1950's Mcgregor White & Breast Changes
Navy Blue-Sky Blue-Red Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。




1950's BALL BAND Black Hi-Cut Canvas Sneaker
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



Late 1950's Blue Bell Navy Blue & Red-White
Gradation Border Boat Neck T-Shirts
Sold ありがとうございました。



1950's CAMPUS Bright Gray &
Red-Cloth of Bright Gray Ribbed
Border T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。
                      

No comments:

Post a Comment