Saturday, June 10, 2017

アメリカ 5日目 ロックンロール大漁旗。











1950's Dark Purple & White Piping &
White Hand Stitch Super Rock'n Roll
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。





1950's Yellow & Black Border &
Neck Square Style & Silver Lame
Border Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。





1950's Spider Web Cuff Links
Sold ありがとうございました。





Late 1980's ELVIS PRESLEY
Print T-Shirts
" Jesus ELVIS "
Sold ありがとうございました。








1950's Sky Blue & Front
Silky Looks Blue Acetate
& Silver Lame Border
ELVIS PRESLEY Style
Rock'n Roll Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment