Monday, June 12, 2017

アメリカ 7日目 最後の戦場にて。





1950's Jantzen Lemon Yellow &
Navy Blue-White Border T-Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。











1950's Black & More Pink Red
Abstract Design Rock'n Roll
Rayon Shirts
Sold ありがとうございました。











1950's Pink & Black Fleck Nep
Rock'n Roll Rayon Shirts
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。











1950's Black & White Piping
Acetate Rayon Western Blouson
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。









1960's Prison Uniform Style
Souvenir T-Shirts
" FT. LAUDERDALE. FLA. "
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment