Wednesday, April 10, 2019

アメリカ 2日目 ピンナップレディを筆頭に。




Early 1950's JAPAN Made
Nude Lady Hand Painted
Souvenir Silk Necktie
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Ceramic Nude Lady
Ornament
Sold ありがとうございました。



1950's CAMPUS White &
Red-Black Gradation
Border T-Shirts
Sold ありがとうございました。







1950's Burgundy Center Gore
Slip-On Leather Shoes
( Dead Stock )
Sold ありがとうございました。



1950's Wolf Guy Print
Rayon Necktie
Sold ありがとうございました。

No comments:

Post a Comment